Vanliga frågor
Svar: Tyvärr har vi i dagsläget inte denna funktion, vilket utlämningsställe sändningen kommer till bestäms utifrån ditt postnummer och är inget vi kan påverka.
Svar: Numera har vi tyvärr ingen telefonsupport. Anledningen till detta är att vi vill ha bättre möjligheter att ge rätt svar på de frågor som kommer in, och då är e-post det lämpligaste. Vi använder oss av en ärendehanteringsfunktion och försöker besvara alla mail så snart som möjligt.
Du når oss via formuläret längre ner på denna sidan, eller på kontakt@bilupplysningen.se
Svar: Nej all försäljning sker via webbsidan och vi har ingen möjlighet till kundmottagning på plats.
Svar: Nej, vi kan bara skicka ordern till din folkbokföringsadress.
Svar: I dagsläget skickar vi endast inom Sverige
Svar: Tyvärr kan vi inte delleverera beställningar då webshopens koppling till Klarna inte stöder detta. Beställningen skickas när den är helt komplett.
Svar: Tyvärr kan vi inte ändra ordrar i efterhand.
Svar: I det mail som skickas ut när beställningen skickas från oss finns en spårningslänk. Det kan dock ta några timmar innan speditören har registrerat försändelsen på terminal.
Svar: Enkelt, fyll i retur/reklamationsformuläret här (länk) så tar vi det därifrån!
Frågor eller funderingar? Skicka oss gärna ett mail så återkommer vi så snart vi kan!
Om oss:
Vi är ett Stenkullenbaserat företag, och bedriver sedan 2008 handel med belysningsrelaterade tillbehör till personbilar, lastbilar, motorcyklar, arbetsfordon och entreprenadmaskiner.
Försäljning sker helt via nätet (vi har inga fysiska butiker eller kundmottagningar) via vår webbplats.
Företagsnamn:
Organisationsnummer: